събота, 22 септември 2012 г.

Изненада за любимия шеф

Има хора, които само като си помислиш за тях и целия засияваш, които само с присъствието си ти донасят топлота и усмивка, сякаш времето спира когато си около такива хора. Сякаш аурите ни са съвместими и слеят ли се изкачат фойерверки, само затворете очи и си го представете, КРАСИВО нали ! :) Хора, които минават през живота ти и завинаги остават отпечатък в сърцето ти. Е точно такъв е човека, за когото е тази публикация. Моят шеф ! Един добър човек ! Странно, но ако ви кажа, че миналата година този същия човек, не можех да го понасям... Ще ми повярвате ли ? :) Просто погледнех ли го и всичко ми се преобръщаше, не ми харесваше. Може би защото гледах много повърхностно на нещата и гледах само външността, просто първото ми впечатление за него беше " Един лешояд, който гледа на жените като на парче месо " , но тази година ми просто погледнах зад маската на този същ лешояд и промених изцяло виждането си за него. Седя на опашка в киното и съм до този човек, чувствам се толкова на място, той обсъжда дупетата на всяка жена около нас, но това за мен вече е толкова нормално, докато той е загледан по поредната, аз оглеждам него- и изведнъж този лешояд се превръща в ЛЪВ,толкова мъжествен, толкова сексапилен,толкова чаровен,а усмивката му ... уникална, спираща дъха. Хрумва ми да го попитам коя зодия е, тогава разбрах и кога е рожденият му ден. Лъвче, ха оказа се наистина ЛЪВ :) 10 Август. От този миг аз започнах да мисля каква изненада да му направя, оставаше по малко от месец и всеки ден мислех, исках да е нещо запомнящо се, нещо на което наистина да се зарадва, нещо от което да се почувства специален. Деня наближаваше, а идеите идваха от само себе си :) Организирах всички българи, около мен и всеки остави частичка от себе си. Няколко дена преди събитието кипише усилен творчески труд. И както винаги става при мен, точно на самия ден оставих цялата довършителна работа. А ето и в какво се състоеше изненадата за специалния рожденик. Май ще трябва да поясня каква е работата му и малко предистория няма да е излишна иначе нищо няма да разберете :) " Аз съм за втора година на бригада в Англия. Събирам ягоди, тази година обаче бях в пакхауса ( това е мястото, където измерваме грамажа на ягодите, тук се пакетират)и човекът за когото ви разказвам е шеф на този пакхаус. Когато берем ягоди или малини, всеки във касетката слага едно картонче на което записва своя номер, така ако плодовете са лоши може да се разбере, кой не си върши качествено работата :). Когато дойдат касетките в пакхауса те се проверят. Момичетата, които работехме там, когато нямаше толкова работа, бяхме на полето до обяд примерно, после ни откарваха в пакхауса. Друго, което трябва да знаете е ,че Куба, така се казва шефчето :) е наистина много секси и всички момичета бяха на това мнение, чак се заима и с фен клуб :DDD Имаше си прякор Mr. Sexy :) Друго ... поляк е. Това мисля е достатъчно :) " Първото нещо, което ми хрумна е свързано с картончетата в касетките, които достигат до него :) Взех от тях и направихме нещо като мини поздравителни картички :) Всяко едно картонче беше уникално, в картичкоправенето се включиха почти всички, станаха наистина прекрасни, жалко, че не ги снимах. Точно на този ден аз не работех, договора ми свърши, дадох всички картончета на момичетата да ги пуснат в действие на полето. Бях забранила на всички да го поздравяват :) Като е изненада да е изненада !!!! :) Докато първата част от изненада беше в действие аз довършвах подаръците :)
Снимките говорят сами за себе си. Той определено е секси и определено си го знае :D От глина направих този сувенир.
Торта задължително трябваше да има, чували ли сте рожден ден без торта :) Той много обича футбола, така че тортата веднага придоби облик, купена е, да не си помислите, че и нея съм направила :D Само надписа е мое творение ;)
Картичка с мноооого ягоди :) Надписах я няколко минути преди голямата изненада, ако знаете само колко много ми трепереше ръката, как ми се беше свил корема, само какво вълнение, чувството ... уникално
И така докато чакам момичетата, които работят в пакхауса да дойдат от полето, аз привършвам и обмислям как точно ще протекат нещата. Слагам тениската и една поставка за кафе, на която пише Най- добрия шеф на света, в една кутия, в които слагаме ягодите. Още малко цвят на заека, малко сърчица отстрани на тортата и да готова съм. Момичетата идват, развълнувани ми разказват как Куба се радвал на картончетата, които намирал и всяко едно си го запазвал :) Той ги питал кой ги е правил, те казвали, че нищо не знаят :) Казвам им каква е схемата и пускаме плана в действие. Отиват по работните си места, а аз пренасям тортата и подаръците по близо до пакхауса, в същото време внимавам да не ме види рожденика. След 30 мин. отивам в пакхауса и извиквам едно от момичетата, все едно искам да и кажа нещо. Тя ми помага да държи подаръците, аз запалвам една свещичка на тортата, ако знаете колко лудо прескачаше сърцето ми, все едно ще излизам да пея пред милионна публика и в същото време все едно ме беше срам, странно чувство за мен, но понякога се появява :) Толкова бях развълнувана, бях вулкан от чувства и емоции. Влязохме и започнахме да пеем Happy B-day, a той гледаше и не знаеше как да реагира. Беше наистина изненадан. Няма да забравя онази уникална усмивка, заслужаваше си определено цялата подготовка и замисъл. Не знаеше какво да каже, взе тортата и духна свещичката, всички го бяхме наобиколили. Остави тортата и ме гушна толкова силно, целуна ме, беше благодарен :) А аз ... аз бях на три метра над небето :) След няколко минути,каза "обратно на работа", а аз му дадох кутията с подаръка и му казах, първо да го отвори. Видя поставката и лицето му грейна още повече, а тениската хахах имаше си самочувствие, сега е още по- голямо хахах Тогава отново ме прегърна:) Хей, ти точно ти специален си и трябва да го знаеш !!! Чувството ти да си причината за нечия усмивка, за нечие щастие е уникално !!! ПС Извинете за слетия текст, блога сам си го слива :( у

1 коментара:

ремонт на пожарогасители каза...

Това е наистина страхотна история! Чудесно е когато хората си даряват щастие и си показват колко са важни! Браво!