вторник, 4 май 2010 г.

Катеричок


Напоследък все не ми остава време за блога или ще имам някаква работа, или ще ме мързи, в главата са ми разни задачи и конспекти.
Но тази катеричка си ми харесва много и ще Ви я покажа. Направих я за рождения ден на един сладур, който се казва Борислав и вече е на цели 2 годинки :), понеже е голям фен на Ледене епоха и най- вече на лудата катеричка с жълъда, реших да му подаря точно съблезъбата катеричка :) Може да се каже, че бързо я направих за 2 дни няма и толкова. Стана много сполучлива.
В началото като му я подарих се изплаши от зъбите и каза, че ще го изяде :) :) ;) Но после си я хареса и сега си я разкарва нявсякъде, спи си с нея :) Това за мен е много.




Кройката я изнамерих от един руски сайт, пълнежа е вълна, очите са направени чрез иглонабиване.

11 коментара:

Aquawoman каза...

Браво! Страшно сполучлива е станала :)

Chiges каза...

Шматче, катеричокът е забележителен! Искам и аз такъв :D. Ако ти е възможно би ли споделила руския сайт.

Мама на Ежко каза...

редактирах се, в сайта има хиляди кройки, стахотен е сайта.

Irena каза...

Страхотен е, браво на теб :)

Мама на Ежко каза...

Благодаря

Cattt handmade каза...

Страхотна е катеричката! Много добре се е получила!

Милена Златарова каза...

Катерицата е жестока! Впечатлена съм от творенията ти, браво!

/sweetkids_mama/:-))

أمل каза...

eee страшна е станала! аз съм на малко повече от 2 годинки, но също обожавам кудата катерица :))

Мама на Ежко каза...

Благодаря, радвам се ,че ви харесва :)

Creative каза...

Ей, чак сега виждам това сладурче, което си измайсторила, а и като гледам съм изпуснала доста публикации с невероятни сладурковци.
Страхотни неща правиш! Страхотни!!

Мама на Ежко каза...

Едно голямо благодаря :)