неделя, 23 май 2010 г.

Ох, мои сладки малки кученца

КЛЕОПАТРАКОКО

ЗОРО
АНАБЕЛ
ЗЕВС




На 22. 05. 2009 моята Лизана роди 5 малки сладки палета. Толкова бях щастлива, вчера разглеждах тяхни снимки и ми стана много мъчно. Бяха 3 момченца и 2 момичета: Зоро, Зевс, Клеопатра, Анабел и Константин- Коко. Голяма игра и милувки паднаха, но не можехме да ги задържим :) Та ги продадохме, как ми се иска да ги видя колко са пораснали, дали слушат, дали са здрави .... Дано всичко е наред с моите сладури и са попаднали в добри ръце. Имам връзка само с двама собственици, които дори живеят в моя район и пак не мога да видя ги видя :( Сега като се затопли времето надявам се ще ги разхождат повече и ще ги видя ДАНО :) Много ме е яд на себе си, че не поисках телефон на всеки, който си вземаше куче. Ама какво да се прави учим се от грешките си.
Кученцата вече трябва да са се превърнали в големи кучета, станаха на 1 годинка преди няколко ден.
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН СЛАДУРИ !!!

2 коментара:

Irena каза...

Прекрасни палета, големи сладури :)
Не тъжи за тях, сигурна съм че са добре и че се грижат добре за тях :)

Мама на Ежко каза...

:) Mersi