неделя, 11 юли 2010 г.

Заека Очо

Направих за подарък ето този Зайо

Трябваше да е ключодържател и само главичка да има, но в процеса на работа изникна и телце, а накъде и без сърце... :)


Както си вървял, Очо се спънал в нещо.
- Какво ли е това ? Я сърчице :)

Почти успях, да го стигна, ех това коремче ....


- Како, ще може ли да ми помогнеш ?

Най- после :) Здравей сърце, вече ще има кой да се грижи за теб, никога няма да те изоставя и винаги ще си до мен!

И когато намеря Човекът, аз ще те оставя в неговите ръце, не се тревожи аз пак ще съм до теб, част от теб, ще бъдем едно цяло!

3 коментара:

Creative каза...

Оле, отново сладурчо! Ама колко е миличък и мъничък! Страхотен е! Разкошен! :)

Irena каза...

Страхотно зайче си направила, много е сладко, а сърчицето е прекрасно.
Този за когото е предназначено е голям късметлия :)
Желая ти всичко най-добро!

ivkahandmade каза...

Вик не се появяваш вече във форума. Липсваш ми. То всички май сме в отпускарско настроение (нищо че аз не съм в отпуск де).
Прекрасен зайко-байко, че и сърчице си има.