неделя, 7 февруари 2010 г.

ЧРД Дени

Това е моя първи братовчед който днес става на 12 години. Да е жив и здрав и да преследва мечтите си. Късмета винаги да е със него.

На сниката е неговата мечта да стане футболист, направен от глина. Направен за конкурс, не спечели, но според мен си заслужава награда :)

Когато правих за проекта Сърдечен поздрав валентинка от филц, на него много му се искаше и той да пробва и ето какво направи. Само не ме питайте какво е това Не знам :) Но се получи интересно и най важното с голям мерак си го направи. Брат му, който е на 1 година много го хареса, та днес ми е дадена задачата малко да го пооправя, че от толкова игра главата му ще падне всеки момент. :)


А ето и какво направих за рождения му ден.

Заека се казва Рапон, кройката е моя и не е много сполучлива :) Пълен е с вълна, плата е хавлиен, но аз го обърнах наобратно така ми хареса повече. И отгоре в/у плата с игла набивах нослето, очите, ушите и перчема от вълна. 100% Натурален както се казва :) :) :) Има си и опашка, която също направих от набита вълна. Картичката я измислих на бързо сутринта, много добре се получи. Момченцето го рисувах сама е гледах от една картинка в интерент :)

2 коментара:

Nana каза...

Много ме разспя с това име на заека. :)
Да е честит рожденният ден на малкия футболист с пожелание мечтата му да се сбъдне някой ден!

Мама на Ежко каза...

Името ми дойде като гледах Господари на ефира. Пък и много ми харесва и наистина придизвиква усмивка като чуеш Рапончи :) :) :)