събота, 20 февруари 2010 г.

Валентинка

Дълго време не можех да си заредя фотоапарата и да Ви покажа каква красива валентинка получих от Таня. А ето я и нея в цялата си прелест.

Участвах в обмена Подари сърце и се паднахме с Таня да си разменим валентинки. Получих я два дена преди празника. Погледнах в пощенската кутия, често го правя :) , а там известие помислих си , че е една поръчка която направих по интернет и бързо бързо закрачих до пощата. Подадох бележката и човека ми даде един огромен пакет, аз се зачудих от кого ли е, не чаках нищо голямо ?? После обаче погледнах и видях, че е от Таня. Зарадвах се и с нетърпение разкъсах още в пощата пакетчето :) :) :) Показа се червеничко, извадих я и ооо каква красива възглавничка с двама влюбени на нея. Толкова хубаво ми стана, не очаквах такъв голям подарък. Даже като се прибрах вкъщи приятеля ми започна да мрънка от къде са тия валентинки всеки ден нова, а и като видя тази съвсем се намуси :) :) :)
Благодаря на Таня за прекрасния подарък, който ме зарадва и стопли много и ако съм те обидила с нещо се извнявам .
Тези обмени са едно невероятно приключение от направата на подаръчето до получаването.