четвъртък, 25 февруари 2010 г.

Мартенички :)

Направих тези две мартенички за благотворителен конкурс ( само, че аз участвам само благотворително понеже съм вече стара :) :) ;) ) На първи март всички събрани мартенички ще бъдат раздадени в болницата в Плевен. Изживяването наистина е много емоционално ( миналата година ходих да раздавам)Хем се радвах много на всяка усмивка на болно детенце, хем ми ставаше тъжно дори плаках при някой много тежки случай, с тези мартеници ние им вдъхвахме надежда, радост и положителни чувства. С тези мартеници които направих надявам се да стопля някое сърце, да го зарадвам и да помогна за по бързото му оздравяване ( било дете, баба и т.н. )
А ето и мартеничките първата е направена като ключодържател от вълна по мокрия начин. Заших я на едно картонче за по-естетически вид :) Използвах дошлият ми подарък от щурото предизвикателство От зад залепих подходяща картинка с надпис Пролетта е във въздуха :)
Втората е картичка, използвах техниката квилинг, фона направих със духащи фломастери :)Ще участвам с тази картичка и в предизвикателството на Картичкофуриите

3 коментара:

SnowQueen каза...

Мой список наград обновился ;) смотри тут!

Chiges каза...

Ключодържателя е върха! Такава съвършена сфера си изработила! Много ми харесва :).

Daria каза...

Честита Баба Марта!