четвъртък, 11 февруари 2010 г.

Дойде и първата ми валентинка :)


Гледам в пощенксата кутия известие веднага тичам за ключ. Изваждам листчето и гледам пише Лазицкая Вероника и адреса подробно, викам си това сигурно са снимките които съм поръчала на една приятелка и нацупена влизам в къщи, майка ми поглежда и казва това е от Русия.( фамилията там я пишат пред името) ???? Аз в първия момент учудена, че кой ще ми пише ;? Сещам се обаче, че участва в ето този Сърдечен поздрав И веднага на бегом през преспите сняг стигам до пощата. Дават ми два пакета, аз учудена ги гледам едното снимки, др. поръчан от 100 години часовник от ебау, които дори съм забравила. Питам аз дали случайно няма още пакетче, рови човека рови. И намери едно колетче от Русия :) :) :) . Аз радостна тичам пак вкъщи, разкъсвам с нетърпение обвивката и отварям кашончето и оооо чудо красоти, една много красива картичка на нея пише и от кого е Lepesto4ex с хубаво пожелание, главния подарък, който на руски му викат пинкин не знам какво точно е според мен за игли също много красиво и симпатично, аз си го поставих като картинка, две магнитчета с изглед от Сургута, градът от който идва колетчето :) и един голям шоколад, който е много горчив такъв за първи път опитвам, разделен на отделни дозички с различен процент съдържание на какао. Много хубаво ми стана от тази валентинка със сигурност ще продължавам да участвам и в други подобни проекти. Голямо хвалена цял ден, продължава и днес :)

3 коментара:

Елена - Lepesto4ex каза...

Вероника, я рада, что тебе понравилась моя валентинка. :)

Chiges каза...

Супер! Най обичам такива изненади- очакваш нещо, вълнуваш се много, в началото проверяваш час по час пощенската кутия и след време просто забравяш. И един ден намираш в кутията писмо, известие или пакетче. Радвам се и аз с теб :).

Увлеченная каза...

Вероника, от всей души поздравляю с подарочком:)))