събота, 27 февруари 2010 г.

Награда

Отново ме награди SnowQueen за което много и благодаря. :)

А сега е мой ред да предам нататък наградата :)
1. Ивка Момиче с голям талант и желание, тя ми даде и старт да започна да се занимавам с фелтинга, за което много и благодаря :)
2. Точица Блог, който е много интересен, поне за мен, уча начална педагогика и много обичам децата затова ми е интересно всичко в този блог
3. Nana Много красиви картички твори, заслужава наградата и още как :)
4. Chiges Отново прекрасен блог, с много красоти.
5. Creative Невероятни картички прави creative :) Ника и е много добре измислен, Слуша музика, която и на мен ми харесва :) :) :)
6. Sunny Това е едно малко момиче, като мен :) което прави невероятни картички, много ми харесва и нещата които пише в блога си, затова заслужено получава наградка :)
7. Моят шарен свят Една всестранно развита личност с прекрасни творения :)
8. Дани Павлова Фен съм на нейните играчки страхотни са :)
9. Mijjjka Наскоро открих този блог, има информация, която на мен ми е много интересна :)
10 ...... Още не съм измислила

3 коментара:

ВД каза...

Шмати,благодаря ти много.
За мен тази награда значи много,понеже ми е първата в този ми блог.Ще я предам обезателно и аз нататък.

Creative каза...

И аз много ти благодаря за наградката. :) А още повече ти благодаря за това, което споделяш с нас и за всичко, с което ни радваш. :)

Анонимен каза...

Много ти благодаря мила. За пореден път ме награждаваш. Надявам се е заслужено поне мъничко ;))))
Сега Ще предам щафетата нататък, както си му е реда.
Благодаря, ти!!!